wtorek, 10 kwietnia 2012

Witam was serdecznie po okresie Świątecznym mam nadzieje że naładowałyście energie :)
Ja spędziłam święta rodzinnie po Polsku przy stole wiec wcale nie odpoczęłam lecz mogłam się nagadać z rodzinka starczy aż do następnych świat. Lecz ja nie o tym chciałam wam dziś pokazać co miałam na sobie w drugi dzień świąt. Może coś pod patrzycie :)
Może napisze troszkę o sobie mam na imię  Angelika obserwowałam różne blogi i strasznie chciałam  do was dołączyć mam nadzieje że jakoś mnie przyjmiecie do swojego grona , będzie mi bardzo miło:) Mam dostępność do kosmetyków ciuszków dodatków z Zagranicy i może ułatwie  wam troszkę dostępność do nich za moim pośrednictwem:)  Wiec zachęcam do obserwowania .... Zaczynamy :)





* marynarka h&m *bluzka h&m* spodnie h&m * buty osiedlowy sklep*
dodatki okulary reserved* kołnierz Primark ( Który możecie kupić u mnie) *zegarek prezent* bransoletka apart* Pierścionki  na prawej ręce Primark*

BUZIAKI


2 komentarze: