niedziela, 29 kwietnia 2012

 Hej dziewczyny taki piękny dzień siedzę sobie na działce z laptopem i się opalam :)
                  A wam jak mija weekend ? 
Pomyślałam sobie że zrobię ulubieńców miesiąca :) Na moim blogu są to pierwsi ulubieńcy , lecz te kosmetyki używam od dawna i są sprawdzone :)
  Zaczniemy może od kolorówki.
* Twarz to podkład  Rimmel Wake me up.
* Korektor Bell 
* Rozświetlacz to M.A.C Soft and  Gental
* Róż Catrice 050 
* Baza pod cienie Essence 
* Cienie to paletka Naked ukochana ( którą możecie u mnie kupić) i cienie Joko.
*  Maskara Rimmel 
* Lainer z M.A.C blacktrack  ( który też jest u mnie do kupienia)
* I teraz akcesoria  
* Beauty Blenderem  nie muszę przedstawiać .
* Pędzle to Eco Tools do cienie , do lainera Inglot 23T, do bronzera i różu Hakuro H13 i 
 Real Technig blush brush . 
* Pielęgnacje zrobię w inny poście bo się nie mieści:)








Dziękuje za komentarze i zapraszam na następne posty :)

1 komentarz:

  1. Mam ten tusz i jest nawet, nawet, ale używałam lepszych:). A Beauty Blender mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń