poniedziałek, 11 czerwca 2012

Hej dziewczyn dziś post pt. Co listonosz przyniósł Angeli a tak na poważnie zamówiłam zestaw pędzli Lancrone  z strony wizażyści.pl  zdecydowałam się na zestaw 12 pędzli makeup studio professional czytałam troszkę o tych pędzlach i mają dużo pozytywnych recenzji cena takiego zestawu to 89zł.
I powiem wam szczerze że po otworzeniu paczki nie jestem rozczarowana pędzle są super mięciutkie już nie mogę się doczekać jak będę ich używać :) Pędzle prezentują się tak :




I jak wam się podoba ? Wy jakie macie  ulubione pędzle ?
Buziaki Angelika :*

2 komentarze:

  1. Podziwiam. Ja ledwo umiem się posługiwać eyelinerem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też używam LancrOne - nie jestem za bardzo zadowolona np. pędzel do pudru się sypie, a pędzel do róży jest za duży, ale za to pędzle do cieni są ok. Fakt faktem, że cenę mają przystępną co jest dużym plusem :) Zapraszam do mnie http://livebeautyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń