czwartek, 7 czerwca 2012

Hej dziewczyny dziś wpis troszkę inny bo kulinarny . Prawie cały dzień spędziłam w domu i wzieło mnie na wypieki a że moja rodzinka uwielbia szarlotkę więc im zrobiłam niespodziankę:)

Wzięłam  się do roboty...

I tak po 20 minutach ciasto poszło do piekarnika ...

 W całym domu unosił sie zapach pieczonych jablek i cynamonu po 40 mintach była gorąca szarlota moja rodzinka uwielbia jeść ją gorącą podaną z lodami i bitą śmietana musicie spróbować to połączenie gorąca z zimnem mówie wam pycha lecz jest też opcija bez dodatków:)

A wy jakie najbardziej lubicie ciasto ?? Buziaki :* Angela

1 komentarz:

  1. ja absolutnie uwielbiam szarlotkę, którą stawiam na pierwszym miejscu ! :) mam inny, sprawdzony przepis, ale smak musi być ten sam :p

    zapraszam do mnie: www.elsewherexoxo.blogspot.com
    zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń