poniedziałek, 4 czerwca 2012

                            ****  Ulubieńcy maja  ***

I mamy czerwiec matko jak ten czas leci ja jeszcze 4 tygodnie i mam wakacje :):)
Przygotowałam dziś ulubieńców więc zaczynam bo mam troszkę kosmetyków.
Kolorówka
Cały miesiąc używałam kremu BB zamiast podkładu po prostu nie potrzebowałam tak dużego krycia i zdecydowałam się na Garniera .
Bronzer zamieniłam na róże jeden z Catrice a drugi to MAC . Oby dwa zagoszciły w mojej kosmetyczce i chyba już zostaną na dużej:)  I ukochany rozświetlacz z MAC.
Cienie to ogólnie beże i brony dobrze sprawdzała się paletka NYX  ,  jak miałam ochote na kolor to uzywałam linera z Sephory .A zapomniałam o bazie pod cienie essence mam już ją dobre pare miesięcy a nawet nie widać końca.  Tusz to cały czas Rimmel Scandaleyes . Pędzle miesiąc to cały czas real technic do różu i nowość u mnie pędzel Pixi którego używam do pudru bronzera do podkładu do wszystkiego:)
Ok czas na pielęgnacje do zmywania makijażu używałam płynu micelarnego z Pharmaceris  , Krem na dzień to Solutions z Avonu a na noc kończe z the body shop  krem z vitaminą C . Do włosów ukochałam sobie szczotkę Tangle Teezer  i sprey regenerujący i ułatwiający rozczesywanie włosów z Pantene  a do pielęgnacji ciała po kąpieli użwam Oliwkę Hipp. I skończyłam ale  się napisałam...
A wy macie jakieś ulubione produkty ? Czekam na komentarze:) Buziaki











Ok czas na pielęgnacje do zmywania makijażu używałam płynu micelarnego z Pharmaceris  , Krem na dzień to Solutions z Avonu a na noc kończe z the body shop  krem z vitaminą C . Do włosów ukochałam sobie szczotkę Tangle Teezer  i sprey regenerujący i ułatwiający rozczesywanie włosów z Pantene  a do pielęgnacji ciała po kąpieli użwam Oliwkę Hipp. I skończyłam ale  się napisałam...
A wy macie jakieś ulubione produkty ? Czekam na komentarze:) Buziaki


3 komentarze: