piątek, 1 czerwca 2012

Witam serdecznie w ten paskudny zimny deszczowy dzień może nie brzmi to zbyt zachęcająco lecz taka prawda cały dzień u mnie leję ale pogoda nie jest mi w stanie dziś zepsuć dnia . Dziś mamy dzień dziecka ja już może się nie kwalifikuje  lecz Tato o mnie pamiętał:) Lecz wpis miał być o czym innym :P
Zamówiłam ostatnio od dziewczyny która szyje torebki , portfele itd . Zamówiłam od niej kopertówke w odcieniu miętowo- beżowym i mały portfelik miętowy :) Dziś paczkę odebrałam z Poczty i jestem zachwycona torba jest bardzo dobrze wykonana z super miękkiego materiału i podszewki są słodkie kopertówka jest duża nawet nie myślałam że będzie tak duża ale mi to odpowiada i mały portfelik zakochałam sie w nim ale tak myśle  że będę go również używać na imprezke :) Same zobaczcie i ocencie :) Ja serdecznie polecam :)   Buziakiiii :***







3 komentarze:

  1. Ale pięknie! Dziewczyna ma talent, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna torba. <33

    +przypadkiem tu wpadła i chyba zostanę na dłużej. ;)

    OdpowiedzUsuń